Geçmiş olsun öncelikle bebişlerimiz hiç hasta olamasa keşke 🥲instgramda hastalanmayan çocuk diye bi sayfa var oranın çok faydasını gördüm siz de takip edin isterseniz . Böyle durumlarda annenin çiğ sarımsak( Çin sarımsağı olmayacak ) yutmasını ve bol bol emzirmesini öneriyor . Antibiyotik kullanımına karşı, kullandıkça hastalığa daha kolay yakalanır diyor çünkü . Belki sizinki de öyledir .