Baya yetişkin gibi yemek yiyor, yemeyen bebeklere tahammülüm olmadığını diş zamanı 2 gün çektiklerimle öğrendim. Allah yardım etsin o annelere, valla ben kutsanmışım meğer. Kahvaltısı sütü, öğlen akşamına çorbası, ara yemek, ana yemek, sıcaklar soğuklar hamur işleri( ağır olmadığı sürece) ne varsa masada ne yiyorsak yiyor. 14 ay 20 günlük şu an. Son zamanlarda kendisi elimdeki çatalı kaşığı alıp kendisi tutmak istiyor. Veriyorum ara sıra daldırıyor ama ben 10 dakikada onu yediriyorsam o 20 dakikada ancak döke saça yiyor. Bu da biraz darlıyor beni, hala alışamadım kirlenmeye🤣 Alıştırmaya çalışıp müdahale etmemeye calısıyorum ara sıra delirsemde. Çorbaları ben yediriyorum. Önüne birşey koyduğumda iki eliyle dalıyor savaşa çıkıyor sanki. Çatal kaşık belki onu dizginleştirir temennim o yönde🤪