Zeliha_ Merhaba kızımın cildi atopik dermatit yani egzama yanakları çok tahriş oluyor genelde biodermamın atoderm kreminden memnunlar Kullananlar var mı
Perperi Zeliha_ hipokort kullandım 3. Günü atağı geçti. Benim kızımda da benden hediye olan kaç üstlerinde var. Bana da annemden geçti. :) dindirdi, bir aydır sorun yaşamıyoruz. Atak yaşadıkça onu kullanıyorum çok çok az.
Ohaezgi Zeliha_ onu kullanmadım, eğer kullanıp iyi gelmezse abdibrahimin advantan kremini kullanıyoruz biz onu deneyebilirsiniz aklınızda olsun😇
EsraEge Zeliha_ günaydın. Oğluma La Roche lipikar baume AP kullanıyorum ama çok etkisini göremedim. Kendimde atopik cilde sahibim. Dün Bioderma Atoderm aldım onu kullandım sabah kendim için. Şimdiden bile etkisini gösterdi. Oğluma da kullanacağım. Tavsiye ederim.
Egelim Zeliha_ Oğluma atopik için kullanmaya başladık, çok iyi geldi, hâlâ da kullanıyorum nemlendirici olarak. Kendime de kullanıyorum.