Benim bebeğimde bazen 5,6 saat uyumuyordu özellikle de geceleri. Uyumadığı için de ağlıyor çokça, biz de yeni doğan bir bebek için bu durumun sağlıklı olmadığını düşünerek sağlık ocağındaki hekimimize gittik. Çok gazlı olmadığını düşündüğümüz bebeğimizden 2 dakikada bir sürü gaz çıkarttı doktor hanım sağ olsun. Bize nasıl doğru gaz çıkartıcağımızı da öğretti. Şu an çok rahatız şükür. Erken müdahale edip çözüm arayışına girmek lazım sanırım bazen doğru sandığımız şeyleri yanlış yapıyo olabiliriz.