Kızlar çocuk psikiyatristi özel eğitime yönlendirdi özel egitimdekiler masa başı eğitime gerek yok hareket egitimine başlayacağız dediler ve 1 seans sonrası nasil oldu bilmiyorum çocuğun dili çözüldü, cok üzülmüştüm ne yapacağımı sasirdim vs benim gibi ne yapacagini bilmeyenler varsa mutlaka destek alsınlar, bizimki davranışsal bir problemmis aslında herşeyi biliyor ama kendini kapatmış dediler yaklaşık 5 ay kadar eğitime devam edeceğiz ama ilk seanstan sonra böyle bir sonuç gerçekten beklemiyordum , konuşmayan çocuk ananeden çıkalım babaneye gidelim dedi hala şoklardayım herseye ver ver diyor asla istemezdi işaret ederdi hep