18 aylık kızım tamı tamına 3 aydır abartısız öksürük olayını atlatamadı. 2 gün önce düzeldi dedim şak bu gece gene başladı uyuyamıyor çocuk. Kaç Dr gittim hava ilaç iğne (ıburamin, calpol, septamil(iyi geldi), bricanyl (bugün öneri üzerine aldım yarın içirmeye başlıcam bakalım faydası olcak mı). Bronşit olmuş dedi en son özele götürdüğüm Dr dedim nasıııl evden çıkarmam korkumdan nasıl yani geceler asla üstünü örtmez vs bu sebepten mi anne baba olarak bizde astim bronşitiz bebede bu yüzden mi ilk hastalıkta kaptı bunu 🤷♀️ Öksürüğe şu iyi geldi diyebilceniz birşeyler varmı çıldırmak üzereyim 🥺