Günaydın oğlum 5 bucuk aylık süt alerjisi cıktı doktorlar ne önerdı sıze anne sütünü kesin. Ek gida ve mamaya başlatı ama oğlum mamayı begenmedi içmiyor ben süt ürünlerini bıraktım doğtu duzgun beslenemıyorum ne yapacagımı bilemiyorum bugun bı baska doktora daha gıdıcem