Başlık :)
Biraz kAos yaratayım dedim :)
Hiç yokmuş gibi dimi 😂 🌺
Bebekle ilgili sıkıntım yok çok şükür düzenli uyur gece stabil 2 kere uyanır. bu arada 6 aylık.
Sıkıntı kendim :) malum bebek var uyku düzeni bozuluyor aslında şu durumda uykumun düzene girmesi lazımdı ama yok saat 2’den beri uyanığım, öylece uyuyamıyorum. Uyku düzenim bozuldu tekrar rayına nasıl oturtabilirim fikri olan ☺️ Yatınca uyursunuz demeyin :) gündüzde uyumuyorum ki aksam uyuyabıleyim diye buna ragmen gelmiyor 🤷♀️