Merhabalar 3 ay 12 günlük bebeğim var dün bize de idrar yolu enfeksiyonu teşhisi konuldu ama hastaneye yatırmadı evde ağızdan şurup antibiyotik verdi doktor. Hastaneye yatması mı gerekiyor acaba bide ne kadar sürede geçiyor bu illet benim bebeğimde aşırı iştahsızlık yaptı mama yiyemiyor yavrum sadece uykuda veriyorum mamayı 🥺