persembe kizim ateslendi cumada cumartesi ates cikmadi , cuma gunu esimde 3. Asisini vuruldu ve sonra aksam rahatsizlandi ama grip gibi bugun test yaptirdi simdi gorduk pozitif morelim cok bozuk ,ben pinpiriksin asinin yan etkisidir diyordum , 3 asi vurduk devamli korunuyoruz ben öğretmenim artik kafayi yiyecegim korunmaya calismaktan ,cok sasirdim cunku 8 ay öncede gecirdik ve anlam veremiyorum artik asiyada guvenim kalmadi bu bilinmezliklerede , kizima test yaptirmak istiyorum filyasyon yaparmi bilginiz varmi 2 yasinda daha once ozelde yaptirmistim 1 ay once bi rahatsizlandiginda evden cikmak istemiyorum suan , temasliyiz sonucta bende hic bi etki henuz yok ama vebal almak istemiyorum.