Kızlar merhaba,
Bebeğim 1 haftadır belirli gün aralıklarında(iki gün önce) uyurken birden ağlama krizime giriyor. Ne yapsam sakinleşmiyor, bu sırada gözleri kapalı oluyor ve kendini kasa kasa ağlamaya devam ediyor ve yaklaşık 5-10 dk aralıksız devam ediyor. Çok üzülüyorum🥺 Böyle bir durum yaşayanınız var mı? Neyden kaynaklanıyor olabilir? 🥺