birprensannesi__ hergün anason rezene ve kimyon karışımı çay içiyorum ve iki çay kaşığı bebeğe veriyorum, gaz damlası kullanıyorum , gündüz uykularını reflü yatağında yapıyorum, her emzirmeden sonra sırtını hafif sıvazlıyorum. Çok şükür bir aydır gazlı bir bebek olmadı. Çok ağladığı iki gün oldu onlarda da kiraz çakirdeği ısıtıp karnına ve sırtına koydum, masaj yaptım. Hangisi işe yarıyor bilmiyorum ama hergün rutin yaptığım şeyler bunlar 👍