Denizinannesi52 https://imgyukle.com/i/oJfDhh 22 haftalık hamileyim 2li tarama testinde düşük ama risk var dedi 3lü yaptırdım randevum haftaya ve detaylı ultrason vakti geçmeden yaptırmak istiyorum anlayan varsa bakabilir mi
Danerys Denizinannesi52 bizim testimiz daha farklıyıdı . 1/100000 gibi şekilde değer veriyordu. Farklı bir test sanırım. Belki gebelerden bilen vardır.Anlamadım bunu üstte kalsın.
Nescafe Denizinannesi52 3 değer referans dışı yazıyor ama belli de olmaz daha detaylı şekilde test yapılır bakılır içinizi ferah tutun 🙏🏻
Danerys Denizinannesi52 yaşın gençmiş daha. Allah sabır versin beklemek de yorar insanı. Mesaj atsaydın doktora belki söylerdi. Yarın ara istersen. Ya da muayeneyi bekleme tahlil göstermek için giriyorlar öyle randevu almadan da
Danerys Denizinannesi52 doktorun yanına git. Benim tahlilim var de. 2 dk da bakar. Ben kontrolleri özelde ,doğumu tıp fakültesinde yaptım. Kapıdan 2 dk gösterirsin. Ona göre bişey yapar. Hangi ildesin?