Salmanc canım benimde sana benzer bi olay geçti basimdan. Banada anestezi uzmani iğneyi 4 5 kez vurdu olmadı ayaklarımi sarkıtarak vurdu sonunda ve öyle uyustum. Sonrasında iki antibiyotik kullandım halüsinasyon görmeye başladım. Bebeğe ilk alışamadım söylemesi bile zor ve kötü ama normal bi durum uyum aşaması zor olabiliyor, şükür şimdi 54 günlük ve birbirimize alıştık uyurken özlüyorum. Beni de sıtma tuttu goguslerim matsis olma asamasindaymis meğer aile hekimi anlamadı bile. Göğsünde sertlik varsa sıcak duşta ovala biraz sağ emzir. Ben yaralardan emzirmemiştim, birde sağ ara ara tam bosaltamiyo bebekler hala arada sertlik oluyo. Ben psikoloğum bende yaşadım lohusa depresyonu zor bi süreç ama geçicek biraz sabır gerekirse uzman birinden destek al. Ama depresyona girmek o kadar kolay değil kendini telkin ederek aşabilirsin 2 aya yakın geçme ihtimali yüksek bu durumun adi ustunde lohusalik zmanai gecknce azaliyor. Eger gogsunle alakali degilse sitma durumunun bilemem tabi bi tabipe gorun derim geçmiş olsun.