Ebruuk Sezaryen sonrası enfeksiyon oluştu bır saat önce se dışarı akmış bu durumu yaşayan var mı ? Enfeksiyon kapan nasıl iyileşti cok korkuyorum 8 günlük anneyim
ML_11 Ebruuk canım korkma benimde enfeksiyon kaptı irin gibi sıvı çıkıyordu iş çamaşırım kirleniyordu doktoruma gittim krem ve hap verdi biraz enfeksiyon kaptırmışsın dedi ilacı kullandım kremide 1 hafta içinde iyileşti şükür bekleme sen yinede git göster
nelmali Ebruuk benim de oldu doktor once iyice akıttı sonra içeri ilac enjekte etti antibiyotik kullandim 1 buçuk hafta aktı ben de akıttım sıkarak sonra kendi kurumaya başladı ama icerde kalan sertliği yeni gitti 3 ay oldu
emsare Benim bi arkadaşım olmuştu korkutmak istemem ama dikişler açılıp temizlendi tekrar dikildi ve antibiyotik tedavisi aldı. Sonuç olarak iyileşti şükür iyi
Ebruuk ML_11 dün gittik biz de serumlu antibiyotik tedavisi verdi aynı zaman da hapınıda vedi yaptırdık günde iki serum crp 40 cıktı şimdide akıntı gelince korktum
ML_11 Ebruuk anladım canım dikkat et benim arkadaşım bi an önce git ilerlerse o irini şırıngayla alıyorlar dedi korkuttu beni gittim bende hemen dikkat et sende