Kızlar 1 yaşında kızım var. Eşim 2 gündür çok ateşlendi. Sağlık ocağına gitti sinüzit demiş doktor ilaç yazmış ama ateş 38.5-39 dereceleri görünce hemen gidip test yaptırdı ve sonuç pozitif cıkmış. Kızım ve bende bir şey yok şu an için ama kızım aramızda yatıyordu. Az önce kızımı beşiğine yatırdım. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim. Eşimle aynı odada yatmamam gerekir değil mi kızımla beraber diğer odaya mı geçsek. Test Sonucu az önce cıkmış bizde yeni öğrendik. Bu saatte neler yapabilirim bilmiyorum cok korkuyorum. Benim bişeyim yok ama bende pozitif miyim acaba test yaptırmalı mıyım. Çok yazdım kusura bakmayın lütfen. Bilgisi olan kızlar yardım eder misiniz 😞 neler yapmalıyım bilmiyorum 😞