Kızlar merhaba biz kalabalık bir aileyiz
Babamın çok olmazsa da daireleri vardı. Erkek kardeşlerime bölüştü , kızlar olarak bize birşey vermedi. Gönlümüzü yapmadı yani. Şuan babamın kendi dairesi var biz diyoruz ki o daireyi biz kızlara var aramızda bölüşürüz üç beş fark etmez kaç düştüğü ama oğullarına verdin bize de ver istiyoruz. Babam vermek istiyor ama tapusu büyük abimde olduğu için vermem diyor. Babam ölünce o daireyi erkekler olarak bölüşürüz diyor. Zoruma gidiyor şuan babam bakıma muhtaç değilken gelinler biz bakmayız diyorlar. Babam da hala onlara veriyor. Neyse size sorum şu, annem vefat etti. Ben babama dava açsam abimin üzerindeki tapuya dair. Oğullarına miras verdi kızlarına vermediğine dair. Pay hakkım olur mu ? Annemin hakkını istiyorum kendi hakkımı istiyorum derdim para değil durumum da iyi çok şükür. Ama babam ve abim düşünüp vermiyor bende söke söke almak istiyorum. Gerekirse bin TL gerekirse on bin TL olsa dahi almak istiyorum.