Kızlar bebeğine toz halinde ilaç verilip midesine bakılan oldu mu veya duruma göre endoskopi yapılan sizce Bi zararı var mı 47 günlük bebeğim çok kustugu için birde böbrekler büyüme yaptı 1 haftada doktor yarın bebeğe toz halinde mi ilaç hap gibi bisi vereceklermis midesine kamera incekmis onun dışında olmazda veya Bi sıkıntı varsa endoskopi yapcaz dediler bu süreci nasıl atlattiniz neler yaptılar merak ediyorum tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum dun diğer hastaneden taburcu olduk bugün hastaneye yattik sabahda doktor işte ne yapcaz etcez konusucak buraya yazarsanız teşekkürler şimdiden :))))♡