Grlnl tenceretavakuskana eline veriyorum sürekli dişliyor takip ediyorum bi iki çekiyo yetiyo mu acaba diyorum 8 aylık ama günde 60-100 cc içmesi gerekiyor en az diyorlar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
tenceretavakuskana Grlnl bence rakamlara takılmayın o konuda guj ıcınde ıctıgı mıktar o degıl asla mesela ama ıcmek ıstedgınde kasıkla verıyorum gerısı ogrensın dıye yoksa okdar ıcse teknogunu sadece suyla mıdesı dolmus olur
DemetN E bebekte hazır küçük sular var onlardan denegin benim bebegimde hiç sevmezdi şimdi severek içiyo içinden cıkan başlıklarda cok rahat içiyorlar .bebek suyu sevmeyince başka marka sular denemek gerekiyormuş
Danerys t_bulut dökmeden içtikleri yokki 😂 chiccoyu aldım ben de suyu ağzının yanlarından salıyor geri. Artık ne gitse kar diye bakıyorum
t_bulut Danerys https://www.e-bebek.com/tommee-tippee-pipetli-bebek-alistirma-bardagi-6-ay-asortili-p-ttp-tt44701557/
t_bulut Danerys bide şimdi buara lama gbi tükürüyo küçükken dk başı kusuyo diye kıyafet dayanmıyodu şimdi ıslatıyo ondan değiştiriyorum sürekli
Grlnl Yica çok içerim özellikle karşısında içiyorum bn içerken çok dikkatini çekiyor hatta veriyorum hemen yok 🤷🏼♀️
sademinannesi Grlnl alışana kadar kaşıkla siz içirin suyun tadını iyice tanısın ben hep kaşıkla verdim şimdi kendi içiyor biberondan
t_bulut Danerys içiyo içiyo MaşaAllah deneyin sizde pahalı ama su içmeleri lazım biemmeyle susuzlukları gitmez
safakbakir Grlnl kendi biberonuyla içirme çaresini buldum. Benimki de 8 aylık içmiyordu alıştırma bardağını hep dişledi biberonuyla 30 cc falan anca içiyor