Busraaa333 7 aylık sadece birkaç kez gece uyandı sanıyordum. Kameradan baktım bi gün,uyanıp oyun oynuyor sonra yine uyuyor ağlamıyor. Yanımda olsa belki müdahale edeceğim benim uykum bölünecek bebeğim huzursuz olacak. Ben yanındaysam uyumuyor gece o bazen sıkıntı oluyor. Otelde kalırken beni göremeyeceği şekilde yatırıyoruz saklanıyorum.😅