7 aylık bebeğim ilk defa bu ay gece uykusu bölündü uyanıyor. Ek gıdaya geçtiğinden beri gündüz pürelerle doymaya alıştı gece acıktığı için böyle olduğunu farkettim gece sadece meme yetmiyor. Birkaç kez gece mama takviyesi yaptım bu sefer de göğsümde süt var o beni rahatsız etti şiştim. En sonunda çareyi öğün kaydırmakta buldum yatmaya yakın veriyorum bir öğünü. Şimdi daha iyiyiz. Belki böyle bir problem vardır sizde de.