Nazire Kızlar geçen gün bi postta görmüştüm bugün aldım meyve süzgecini elma dograyıp verdim biraz oynadı sonra bıraktı ama bakalım bebişim sevecek mi😂😊siz neler verdiniz başka 😂
Nilsmom Nazire Ben de aldım bakalım yarın denemeyi düşünüyorum 😍😍 Damaklarini da kasimasi için çok güzel olur diye düşünüyorum
Domino Kızlar melis bebe diye bi mağaza var orda da çok guzel ürünler ve uygun kıyafet oyuncak vs herşey var ben ordan meyve süzgeci almayı düşünüyorum eltim almis çok güzel 😄😁
Nilsmom Domino siteyi inceledim gerçekten fiyatlar çok uygun, siz hiç alışveriş yaptnz mi peki, kalitesi nasıl?
Domino Nilsmom ben yapmadım görümcem kardeşim eltim alışveriş yaptı. Ama çok kaliteli yumuşacık kumaşları var ve sağlam güzel oyuncakları var. Tavsiye ederim😙