[silindi] çocuk doktoruna sordum ciğerini dinledi kalple alakalı olabilir dedi kalp doktoruna götürdüm çok bişe çıkmadı ama laringomalazi tanısı koydu 1,5 yaşına kadar kendiliğinden geçermiş bnde senin gibi çok korkuyordum içine düdük kaçmış gibi ses çıkarıyordu kimi geniz eti dedi burda kimi kalbi delik dedi kimi bronşit dedi 😂 ama çok şükür bişeyi yokmuş senin de için rahat olsun