Nilhanim Bebegim 8 aylık 3 gündür doğru düzgün birşey yemiyor ara ara az yiyor biberonda. Ya da kaşıktan en fazla 5 yudum alıyor , kakası çok kötü kokuyor ve gaz çıkarıyor acaba aynı durumu yaşayan var mı dişten mi oluyor bu durum kafayı yemek üzereyim
Prenses_annesi22 Nilhanim hiç düşündünüz mü peki enfeksıyon olabılır dıye cunku aynı sıkayet bızde vardı enfeksıyon cıktı tedavı uyguladık antıbıyotık gecti daha kötü olmadan doktoruna götürün derım
Ekzu Çok aç kaldığını düşünüyorsanız ve kesinlikle yemiyorsa en azından su verin ki bebeğin vücudu susuz kalmasın . Bu aç kalmasindan daha önemli bir problem. Vereceğiniz suyun içine çok az tuz çok az şeker katarak çocuğun tansiyon ve şekerinin düşmesini engellersiniz. Şu anda acile götürmek çocuk doktoru aramak yerine yapabileceğiniz en iyi şey bu . Yarın da şikayeti gecmesse doktora götürebilirsiniz. Büyük ihtimalle diş çıkarmadan kaynaklıdır
Nilhanim Ekzu terliyor yüzü buz gibi oluyor tedirgin oldum biraz ishal olmuş ama muhtemelen ek gıda yemedi mama azcık yedi o yüzden mi dişten mi annelik çok zor
Nilhanim Prenses_annesi22 işte o yüzden yazdım buraya diş çıkartmaya bağlıysa boşuna hastaneye sokmayayım diye ama götürücem herhalde bu gidişle 😓
Ekzu Büyüme atağı yada diş çıkarma ikiside olabilir ağız içinde yara olabilir dilini diş etlerini kontrol edin . Çocukta halsizlik vs durumlarını kontrol edin ona göre götürürsünüz doktora. İstahsızLığın çok fazla nedeni var