Kızlar bebegime sleepy bionatural kullanıyordum poposu hafif mantar oldu momecon ve hametan kullandım birde kaka sürekli taşıyordu Molfix bez aldık gel gör ki pişik oldu ve arttı bu sefer Prima bez aldık sorum şu ki bebeğiniz çiş yaptigi zamanda altını alirkende ıslak mendille siliyor musunuz yoksa silmeden bezi değiştiriyor musunuz ben önceden çişte yapsa bezi değiştirmeden önce poposunu silip yeni bez takıyordum