Canim hirilti benim oglumdada var ilk dogdugunda vardi devlet normal dedi gonderdi sunnet icin ozele gittim sunnet yapmadılar hirildi var icden akcigerden gelen neden doktora gitmedinjz doye kizdi neyse
Ozeldeki doktor muayene etti cocuk doktoru direk tedaviye basladi hava makinesi aldik hergun ikk kez havayla ilac veriyoruz son gittigimdd iyiye gidiyor dedi sunneti yaptik ilaclar bitjnce gine gideceegiz ve gercekten hirilti vardi telefonda kimle konussam ayaz niye ses yapiyor o cocukta bissy var diyolardi neyseki allahtan erken önlem aldik