SeninAnnenBirMelektiYavrm Selamlar. 4 yaşında ki çocuklarınız yemeklerini kendileri mi yiyor yoksa hala siz mi yediriyorsunuz. Ben bir türlü alıştıramadım. Ya yemekle oynuyor ya ben cok yoruldum sen yedir diye tutturuyor. Hemde karni aç olduğu halde. Nasıl alıştırabilirim
Asenat3465 SeninAnnenBirMelektiYavrm bizdede durumlar aynı cnm ne yaziki kreşe gidiyor orda çocuklarda görüp kendi yiyor ama eve geldimi yemez ac kalsa bile yemiyor mecbur yediriyorjm
2prematureannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm Ocakta 4 olcaz bizdede aynı keyfi isterse yada sevdiği bişey olursa kendi yiyor ama onun dışında ağzına bekliyor Bende napcam bilmiyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Asenat3465 kreşdede yemiyor. Öğretmenim bana yedirmiyor diyor bide 😄 o sana yedirmez kendin ye diyorum yok bu sefer aç geliyor. Nasıl yapicam hiç bilmiyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm 2prematureannesi aynen sevdiği bişey olursa kendi yiyor ama iki saat sürüyor. Birde ben yedirirsem hiç yemek ayırmıyor ama kendin ye dediğim zaman ben bunu sevmiyorum diyor
2prematureannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm aynen bizde de öyle zorlama olunca masadan kalkıp kaçıyor hemen o yüzden telefon verip mecbur kendim yediriyorum bende aç kalmasın diye