Geri cekilme yöntemi ile korunuyoruz. Yani aslında korunmuyor sayılırız biliyorum. 5 bucuk ay önce dogum yaptim. Dogumdan itibaren her ay düzenli gününde adet oldum. Bu ay 5 gün gecti. 23unde regl olmam gerekirdi. Bugun gun ortasında gebelik testi uyguladım sonuc negatif. 19 , 22, 25 te ilişkiye girdik. Acaba bu tarihlerden birinde döllenme gerçekleşmiş ve o yuzden henüz gebelik testi negatif olabilir mi? Yarin sabah mi tekrar yapsam yoksa 2 3 gun daha bekleyip mi yapsam. Başına benzer durum gelen var mi?