nutellayiyensincap Og natural gibi markalar çıkıyor karşıma ama emin olamıyorum. Sizin tercih ettiğiniz,içinize sinen;irmik,un,tarhanasını kullandığınız markalar neler?
cekoslavakporseleni nutellayiyensincap tarhana kesinlikle beyorganik. Çok memnunum çok lezzetli ben bile yiyorum 😂 og organik güzel basmati pirinç almıştım. Diğer tarhana irmik ruşeym keçiboynuzu pekmezi tahin hepsini beyorganik aldım. Tavsiye ederim.
Aselinannesi0655 Onlarda iyi ama ben beyorganik ve wefood kullanıyorum 5 aydır bebegim se çok seviyor tahin pekmez yulaf unu pirinci yagı
nutellayiyensincap Aselinannesi0655 teşekkür ederim, nereden temin ediyorsunuz peki? En uygun nerden alabilirim?
Aselinannesi0655 nutellayiyensincap valla canım asla uygunu yok trendyoldan alıyorum gerçekten çok iyi her ürünü ve glutensiz
nutellayiyensincap nutellayiyensincap eltileriniz,kayınvalideleriniz ne yediriyor çocuğa onu deyin bari😂
cekoslavakporseleni nutellayiyensincap ne demek rica ederim. Yoğurt mayalamak için bim altın yoğurt sarı kapak süt alıyorum. Tereyağı yerel bir üretici var instagramda koyden.gelsin diye oradan alıyorum hep. Harika bir tereyağı. Zeytinyağını bebek yağı diye geçiyor olizzi marka organik bebek zeytin yağı. Valla aklıma gelenler bunlar 😂😂
_Gamze_ nutellayiyensincap ben og natural aldım bebeğime, daha yeni yeni kullanmaya başladık ama güzeller gibi, bebeğim de seviyor.. beyorganik ve og natural arasında kalmıştım og natural aldım çünkü kavanozla.. daha temiz bi saklama koşulu olur diye
nutellayiyensincap cekoslavakporseleni tereyağı aklıma gelmemişti,söylediğiniz iyi oldu. Çoook teşekkür ederim 🤩🤩