Kizlar iyi aksamlar kız kardeşim hamile 12 haftalik ama sürekli kahverengi lekesi geliyo az az ağrısı filan yok en son gecen hafta kontrole gitti doktor ters giden bişey olmadigini söyledi ama sıkıntı ediyor aklıma burası geldi bi sorayım sizlere belki bileniniz vardır dedm neyden dolayidir kahverengi camur gibi leke geliyomus