Bende bu ilacı alsam mı almasam mı karar veremedim. Bende samb simplex kullanıyorum bazen
Günde 3 defa 10 damla ama bebeğim sürekli ıkınıyor geceleri daha çok oluyor. Gazını çıkarıyo her bez kakalı alıyorum kabız değil hafif sulu çıkarıyor zeytin yağı ile karnına masajda yapıyorum emzirdikten sonra çoğu zaman geğiriyor ama hala ıkınması geçmiyo çözemedim neden bukadar ıkındığını 🤔