Merveayazz Canım valla ben de her yolu denemiştim güzel güzel. 2. yaş gününden sonra 25 gün her gün istisnasız anlatmıştım oğluma artık neden meme olmayacağını. Ama çocuk bu 😅 Benim tek avantajım emziğine düşkün olmasıydı sanırım. Geceleri emzikle geçiyordu. Gündüz de bir kere sabır taşı denemiştim. Göğüs ucuma sürmüştüm, meme isteyince de gösterip ‘aa uf olmuş, süt bitmiş’ falan demiştim. Bir iki kere sormuştu, sonra da unuttu gitti zaten. Bilmiyorum denedin mi ama sabır taşı etki ediyor