Zeynepyvz gündüz bir şekilde unutturun hani 2saatte bir emiyorsa 3-4saate vs gibi mesafeyi arttırın gece de çok zor olucak sizin için ama uyandığında asla meme vermeyin su verin konuşun ağlasın saatlerce doktorun dediği gibi ağlamakla çocuğa birşey olmaz bir hafta belki çok uykusuz kalırsınız ama yavaş yavaş 5 kere emiyorsa 3 kere 2 kere 1 kere diyerek azaltın bende şuan aynı surecteyim ben geceyi bırakmaya çalışıyorum sadece ama bizim avantajımız mama da içiyor gündüz pek sıkıntı olmuyor o yüzden Allah sabır versin çok sabırlı olun 🌸