Kızlar merhaba
15 aylık bir kızım var. Son 1 aydır çok sinirli ve hırçın. Sinirlenince bize vurmaya başlıyor. Nerden öğrendi bilmiyorum ama eşimle öyle kavga gürültümüz olmaz, şiddet zaten yok, en fazla tartışırız. Şiddeti öğreneceği hiçbir yer yok. Geçen gün misafirliğe gittik, 18 aylık bebek vardı. Gitti geldi kıza vurdu arada. Çok rahatsız oldum sürekli peşinden gittim ama oyun sırasında arada bir hırçınlaştı. Siz de böyle şeyler yaşıyor musunuz? Bu süreç geçici mi?