Hep aklıma kötü şeyler geliyor sanki sevdiklerim ölecekmiş gibi aklımda kuruyorum.Mesela az önce eşim beni annem Gile bırakıp eve gitti.Bin bir türlü şey geçiyor aklımdan.Kaza mi yaptı yolda öldü mü Allah korusun) hep böyle şeyler içime doğuyor, Ağlayacak dereceye geliyorum.Babam şehir dışına gitti iki üç günlüğüne ya bir daha göremezsem ya kötü birşey olursa diye yine kafamda kuruyorum üzülüyorum.Bazen ya bana anneme sevdiklerime birşey olursa diye üzülüyorum.Daha çok ölümden kötü hastalıklardan çok korkuyorum.Anksiyete bu mu oluyo psikiyatriye gitsem düzelir miyim ?? Benim gibi olan var mi ??