Kızım 7 aylık kolarında ve endesinde cıktı malesef.Kortizonlu krem kullandık fayda etmedi.Ek gıdayı bir sonrakı kontrole kadar kestik.Sanırım yumurta alerjisi var henuz test yapmadık.Bu asamama bepanthol sensidermin kremını ve mustelanın atopik cilt serisini aldım samouan ve losyon olarak.Biraz sönmüş durumdalar.