HHatice Bu hastalığı yaşayanlar var mı acaba😌 1 aydır baş ağrısı,vücut ağrısı,halsizlik çekiyorum 5 kilo verdim boğaz ağrısından yiyip içemiyorum yarın sonuçlarım çıkacak bakalım gerçekten çok kötü bir hastalıkmış 😌
Wolverine HHatice hasimato mu acaba ? Ben de hipotroid hastasıyım ve halsizlik, sık sık baş ağrıları yaşıyorum. İlaç kullanmadan olmuyor maalesef 😕
Naz-s HHatice benimde çok yüksek çıktı tiroidim bayadır ciddi vücut agrılarım var ondan mı kaynaklı oluyor Ağrıdan ölüyorum desem yeridir
HHatice Wolverine test verdim yarın belli olacak kortizon vurmuşlardı etkisi geçti galiba ,ilaçsız olmuyormuş malesef sizede çok geçmiş olsun😌
Wolverine HHatice çok geçmiş olsun ama kortizon ne için yapıldı acaba ? Ben uzun zamandır ilaç kullanıyorum Levotiron ilacım. Tsh değerim bir iniyor bir cikiyor duruma göre doz ayarlaması yapiyor. Kullandığım ilaç zaten çalışmayan tiroid hormonuna dışardan takviye bir nevi hormon işte. Ama hiç kortizon filan tiroid için kullanmadım
HHatice Wolverine çok teşekkürler ateş ,sıtma ,kanda iltihap olduğu için yapıldı 3 hafta çok rahattım hastalık derecesine göre kortizon tedavisine başlanıyormuş.
HHatice Naz-s bana kortizon iğnesi yaptılar 3 hafta çok rahat ettim bugün tahlillere göre iğne veya ilaca başlayacağım .
Yagmur_34 11 senedır hıpertırıod hastasıyım aşırı yedırıyo ve cok zayıflatıyo bu rahatsızlık yuzunden çocuğum 3 yıl olmadı sonrasında Rabbım 2 tane evlat nasıp ettı 2.zaten erken doğum oldu bu rahatsızlık yuzunden sıreklı ellerım tıtrıyo bıranda vucud ısım deysııyor ve cok sinir yapıyo propcil dıye ılacını kullanıyorum her ay doz ayarlaması yapılıyo bu rahtsızlık yuzunden çevremw cık zarar verıyorum elımde olmadan cnku kendımı tetıklıyemıyorum 😔
HHatice Yagmur_34 çok geçmiş olsun çoğu kişide sinir oluyormuş ilaçsız olmuyor malesef zor bir hastalık bende bugün ilaç veya iğneye başlayacağım.