Kuzeyin_annesii Link bırakıyorum hemen kosun kosun ❤️❤️❤️ https://www.gittigidiyor.com/bebek-bezi-ve-islak-havlu-alt-acma/bebek-bezi/prima-aktif-bebek-4-beden-136-adet_spp_28767?id=756773102&utm_source=akakce&utm_medium=ocs&utm_campaign=standard&utm_content=standard&v=1.17.7
Kuzeyin_annesii Birranneee34 https://www.amazon.com.tr/dp/B07DQKR3VG/ref=asc_df_B07DQKR3VG1638239580000/?tag=akakcetr-21&creative=380333&creativeASIN=B07DQKR3VG&linkCode=asn
Brutal-Betty Birranneee34 getir de 175 TL 50 TL indirim.kodu geliyor 136 adet bezi 128, TL aldım Molfix 4 numara
Deletedmom_49 Birranneee34 kuzum getir uygulaması kullanıyorsan eğer kuponla çok ucuza geliyor. 177 lira 50 lira kuponla 128 e alıyorum getirden🙏
Anneyimmmm Elizan-Evimizin-Cicegi- ben kullandım care ye göre fazla sert değişik doğumdan önce biliçsizce stokladığım için zor bitirdim pişik yapmamıstı ama sert bi bez yani prima gibi değil sanki yani prima denilince kalite bekleriz ya bu öyle değil
Azyef Elizan-Evimizin-Cicegi- ben geçen Amazon indiriminden 3 numarasını aldım prenium care göre ince bir bez ama pişik taşma vs hiç yapmadı memnunum
Kuzeyin_annesii Azyef https://www.gittigidiyor.com/bebek-bezi-ve-islak-havlu-alt-acma/bebek-bezi/prima-aktif-bebek-4-beden-136-adet_spp_28767?id=756773102&utm_source=akakce&utm_medium=ocs&utm_campaign=standard&utm_content=standard&v=1.17.7 Açabildiniz mi
Birranneee34 Kuzeyin_annesii daha uygunu var mıdır acaba. Fiyatlari görünce ayyy noluyoo ne oluyoo . oluyorum .
Seymagil Kuzeyin_annesii güzel bir ıslak mendil indirimi de görürseniz size zahmet paylaşmanız ne büyük sevaba girer ❣️❣️ çok baktım ama bulamadım 😂
Brutal-Betty Birranneee34 genelde sabah erken saatlerde geliyor bana 3 kez geldi bende yer seferinde bez stoğu yaptım