Wee baby gayette memnunum .. 5 ayligiz ek gıda döneminde su vereceğim için aldım..şimdilik az bir miktar sütümü elle sağıp öğretiyorum.. hicbir şekilde damlatmiyor..salladım uğraştım damlamadı..dişlerimle sıktım gene damlamadı. Illa emmesi gerekiyor.. biberon ve emzik hiç kullanmadık biz bu arada ..umarım işinize yarar