Güzel anneler, 11 aylık olan bebeklerimiz neler yapıyor? Karakteri nasıl , hareketlerinden tavırlarından artık onu tanıyorum diyebiliyor musunuz ? Genel olarak konuşalım mı? Çünkü etrafımda hiç bebek yok ve ilk çocuğum. Bizimki çok sinirli ve hareketli. Bazı hareketleri bana çok anormal geliyor. Ama belki de normaldir bilemiyorum. Karşılaştırma olarak algılamayın lütfen, her bebek farklıdır ama bi sorunu varsa da şimdiden bilmek isterim. Yani bazen mama sandalyesine koyduğumda ellerini sinirli sinirli vuruyor masaya ve böyle kendini sıkıp kızarana kadar tutuyor kendini. Bay bay , alkış , çak yap dediğimde elini elime vurur , 1 yap dediğimizde parmağını 1 şeklinde gösterir. Bilinçsiz olarak “anne anne anne” diye evin içinde koşup bağırıyor ama başka bi kelimesi yok. Bi de arada “gel gel” falan diyor sanki anlamıyorum tam ama . Bu arada ismi Ediz ve Ediğğğ diyor. Otizmden falan şüphelenmiyorum ama şu sinirli hareketleri acaba bi sorun mu var yoksa genel huyu mu bu diye düşündürüyor beni. Bi de genel anlamda dağıtmayı her şeyi çarpmayı çok seviyor. Sizinkiler de böyle mi ? Yoksa daha sakin ve mutlular mı?