İyi geceler kızlar . Bı arkadaşım negatif tüp bebek sonucundan sonraki ay yani bu ay adet gecikmesi yaşadı ilk kan verdi 797 çıktı 3 gün sonra 729 çıktı düşük dedi doktoru bu arada kanama başladi bugün tekrar kan verdiğinde 793e çıkmış doktor dış gebelik demiş ve iğne yapmış düşmesi için . Sizin süreciniz nasıl ilerledi bı anlatır mısınız ?