Benim kızımda 4 bucuk aylık.burda forumda okuduklarıma göre bende aşıdan sonra huyu değişir diye korkuyodum hazırllıklı bekliyodım ama çok şükür kızımda öyle bişey olmadı.maşallah normalde sırt üstü yatmayı pek sevmezdi ama son bi aydır yerlerde yuvarlanıyo sesler çıkarıyo.tek değişen çok fazla salyası akmaya başladı o kadar.bide önceden gece hiç uyanmazdı.12 de hatardı sabah yedi de uyanır emip yatardı ama şimdi gece kalkıyo bi iki defa.inşallah değişmez.allah yardımcınız olsun sabredin gecer inş kızlar