NilAsyaMom Minikyavrum46 liv hospital seral navdara gidiyordum da ben iyi bir doktor artık ona gitmicem aynı hastanede Mert Çakır öneriyorlar iyiymiş
Minikyavrum46 Kızım 5 aylık ek gıda, oturma, süt alerjisi ve kan damlası ile ilgili bilgi alabileceğim iyi bir doktor arıyorum. Gaziantep e yeni taşındım. Hastane doktor hiç bilmiyorum.
Zeliha_ Bende burda beklıyeyeım benım kzıımda egzama ve yüksek derecede yumurta alerjısı var 5 aylık kızım iyi bi doktora denk gelmedık
Minikyavrum46 Zeliha_ Süt alerjisi şüphem var dedim. 1ay kes süt ürünlerini sonra az az ürünleri deneyerek tekrar ye dedi. Yaptım bu sefer de meme reddi başladı 1 çatal peynir alsam emmez oldu kestim tekrar emiyor ne zaman süt olan bir şey yesem emmiyor ağlıyor poposu kızarıyor.
Yasmin93 Defalife hastanesi doktor Levent Temeli öneririm benim kızımda süt alerjik 6 aylık insanı inanılmaz rahatlatan güven veren bir doktor tavsiye ederim
eserea Yasmin93 hanımefendi bende aynı şekilde çok çok memnun olmuştum taki süt alerjisinin bana olduğunu söyleyip ben yine de üniversite hastanesinde tekrar alerjik testi yaptığımda süt alerjisinin ılmadığını yumurta ve tavuğa alerjisi olduğunu öğrendim. Hiçbir verim alamadım levent beyden bebeğimle ilgili sürekli iyi çok güzel iyi iyi bi sorun yok deyip gönderildik. Kendimiz bunun üstüne gittpimiz için sonucunda bebeğimin farklı bir alerjen olduğunu öğrendik ve şuan o alerjisi de tamamen bitti. Sonuç olarak şunu söylemek istiyorum. Bebeğinizi devlet hastanesinde kontrole götürün gereken önemi kesinlikle veriyorlar. Ben en iyi özellere de götürdüm parayı önemsemeden ama devletin derin araştırmaları bebekle ilgili her detayı gözetmeleri içimi daha da rahatlattı. Minik bir tavsiye 🤗
Yasmin93 Minikyavrum46 hayır küçük bebeklerde test doğru sonuç vermiyormuş. Bizim şikayetlerimiz doğrultusunda diyete başladık çapraz alerji olan gıdaları da tüketmiyorum. Ama artık ek gıdaya başlamam lazım ve kızıma tadım bile yaptıramıyorum istemiyor😔 bakalım çarşamba doktor randevusu var nasıl bir yol izleyeceğiz göreceğim
Yasmin93 eserea çok teşekkür ederim tavsiyeniz için aslında benim kafamda takılmıyor değil en son kontrole gittiğimde diyeti açmayı 9. Aya erteledi ama bi liste fln vermedi ek gıdaları deneme yanılma yoluyla bulacakmışım ve bu çok zor sürekli takip altında tutmak üstelik +2 çocukla.. artık Bnde çok yoruldum ve eskisi kadar katı diyet yapamıyorum malesef😔 siz alerji testi için hangi doktora götürdünüz? Kaç aylıkken test yapıldı ve alerji kaç aylıkken bitti? Biraz fazla sordum ama kusura bakmayın lütfen
eserea Yasmin93 Yasmin93 hayır hiç sorun değil birbirimize katkımız olacaksa ne mutlu bize 😊 bebeğim 10 aylıkken levent bey süte alerjisi olduğunu ve kakasında çok az kan görüldüğünü söyledi ama çok çok az dedi ve alerji testi yapılmadan yani şöyle sırtını açıp oraya hemşire tarafından bir uygulama yapılmadı sadece kan alındı kaka testi verdik ardından süt alerjisi kaktozsuz süt kullanın dedi 1 ay kadar her şeyi laktozsuz kullandık ama bir gece normal süt verdim yoğurt verdim peynir bir kızarıklık olmadı kakası da normaldi o an bir güvensizlik hissettim çünkü bize 2 yaşına kadar da sürebilir daha fazla da yani 1 ay da geçecek bir şey değil dedi ama bebeğim de bir rahatsızlık görmedim ardından başka bir doktor arayışında bulunduk prof. ercan küçük osmanoğlu ve özlem diye bir doktor vardı özlem hanımın soyadını hatırlamıyorum ama sağlık ocağındaki hemşiremiz özlem hanımı önermişti. Fakat biz akraba tanışıklığı sebebiyle ercan beye gittik süte alerjisi olduğunu söyledik bizden alerji testi istedi gittik hemşire odasına alerji testi yapıldı sırtına 10 dk bekledik sonra testin sonucunu doktor bey gördü ve süte kesinlikle alerjisi yok hangi doktor söyledi bunu dedi doktorun adını verdik biliyorum duydum kendisini ama bu bi hata nasıl olur da alerji testi verilmeden alerjisi olduğu söylenebilir dedi yıkıldım adeta sonra bize yumurtaya tavuğa alerjisi var dedi bir süre sonra geçer biraz da bebeğin sindirimiyle alakalı dedi özel mama kullandım 2 ay erken de doğduğı için Rabbime şükürler olsun içim iyi ki rahat etmedi ve üstüne gittim bu durumun bebeğim 1 yaşına girdiğinde yumurta da yedi tavukta Elhamdulillah. Benim ilk bebeğim bir daha Rabbim nasip ederse inşaAllah devlete gideceğim gebelik süresince çünkü yapılan tetkiklere güveniyorum. Levent beyin alerjisi olduğunu söylediği zaman verdiğimiz bütün tesler 500 üstü tuttu resmen para tuzağı. Özelde paralı diye aman götürmiyim diyen biri değiliz bebeğimiz sağlığı söz konusu para gözümüze bile gelmez liv en iyi hastane oraya da götürdüm memnun kaldık ama rutin kontrollerde diğer türkü eğitim araştıema hastanesini tavsiye ediyorum😊
eserea Yasmin93 evet tatlı dili çok yarım saat konuştu özellikle eşlerin hoşuna gidecek şekilde konuşunca eşim iyi gibi falan dedi ama anne iç güdüsü bu her şeye iyi takılmayın çocuktır büyür geçerlere göz yummuyor. Bende yummadım tatlı söz için bebek hastaneye götürülmez öyle değil mi zaten iyiyse neden gidelim Rabbim daima sağlık versin bebeklerimize tatlı söze kanmayalım özellikle 1 doktordan ilerlemeyelim her doktor sa hiç aynı değil ben gebeliğimde kullandığım folik asiti doktor yazdı ama görümceme başka bir doktor folik asiyin faydası yok demiş