boncugum50 Benim oğlumda 4 kez geçirdi hatta ilaç kullanıyorduk sürekli şükür bıraktık nöroloji ye goturdunuzmu bilmiyorum ma soğuk algınlığı ilaçları özellikle aferin nöbeti tetikliyormus bilginiz olsun ama yinede doktora götürüp bilgi almanızda fayda var çok geçmiş olsun