boncugum50 Oğlum 21 aylık 1 buçuk ay önce ateşli havale geçirdi 3 gün hastanede yattık. Ve bu sürede doktorumuz grip, enfeksiyon olma durumunda kullanmamam gereken ilaçları söylemedi.. Hangi ilaçları kullanmamalıyım bilgisi olan varmı?
CankizimRavzam boncugum50 Benim kızımda 2 kez geçirdi ateşli havale çok zor geçmiş olsun içerisinde iburomin olan ilaçlar soğuk algınlığı ilaçları yasak ateş 38 olur ve 2 saat düşmezse acile basvurmalisin bizde titreme ile başlıyor sizde nasıl oldu
Deletedmom99886 boncugum50 Geçmiş olsun nasıl geçirdi acaba kaç derece ile siz kaç derecede hastaneye gittiniz
boncugum50 RuzgarMommys dikkat edin diyorlar ama neye dikkat etmem gerektiğini bi türlü söylemiyorlar 😥
Opyznk Soguk algınlığı ilaçları kesinlikle kullanma ateş olduğunda ateş düşürücü kulanbilirisn her doktora gitiiginde ateşli havale öyküsünü belirt on göre ilaç yaZıyor geçmiş olsun uzun süre uykusuz ac kalmıcak denilmişti oğlum da 3 sene önce geçirdi şu an bi sıkıntı yok şükür
boncugum50 Opyznk basit havale diyip araştırma bile yapmadılar neden kaynaklı olduğunu. grip olduğunda veriyorum ben iburamin zero bi sıkıntı olurmu acaba çok tedirginim
Opyznk boncugum50 bizimde başımıza geldi gitmediğim doktor kalmadı çok şükür beyinde kalıcı hasar bırakmıyormuş ama tekrarlamaması için çok doktor gitiik maalesef soguk algınlıgı ilaçlar tetikliyor aferin özellikle yasak uzun süre aç kalmıcak uykusuz kalmıcak denilmişti ateş olduğunda hemen Ateş düşürücü dönüşümlü olarak verdik 39 geçirmemeye çalıştık çok şükür 3 senedir bişi olmadı geçmiş olsun Allah birdaha yaşatmasın
boncugum50 CankizimRavzam sizede çok geçmiş olsun. Bizimde aynı şekilde titremeyle başladı gözlerini sabitledi sonra bilinci kapandı sürekli ateşini ölçüyorum bu duyguyla yaşamak çok kötü
CankizimRavzam boncugum50 Aynen canım seni çok iyi anlıyorum bide benim kızım şimdi grip öksürük ateş rahatsızlığı var ve hiçbir hastane bişey yapmıyor dusunebiliyomusun şaka gibi covid testi istediler eee dedim pozitif çıkarsa ilaç verceniz mi hayır dediler calpol dolven dönüşümlü devam dedi e dedim madem öyle neden test veriyorum ben çocuğumun canını yakiyoeum düşün ciğer filmi bile çekilmedi bebem öyle bir oksuruyo ki tikanir gibi yani korkuyorum hemde çok bı an önce iyilesseydi hayırlısı ile
boncugum50 Opyznk sizede çok geçmiş olsun Rabbim tekrarını göstermesin. Bana hiç bi şekilde böyle bilgi verilmedi bende bi kaç doktora gittim ama ne açlıktan bahsettiler ne şuruplardan nede uykusuzluktan..
Opyznk boncugum50 onu size çocuk doktoru söylemiyor nöroloji doktoru söylüyor götürdünüz mü bilmiyorum ama bize bi liste verdiler öyle yazıyordu
boncugum50 Opyznk nörolojiye hiç götürmedim çocuk doktorumuz gerek yok dedi ama böyle yazılanlardan sonra kafam karıştı. Sizin havaleniz nasıl oldu peki uzun mu sürdü
Opyznk boncugum50 aynen gerek yok bizede söylediler ama benim içim rahat etmedi bir dakika sürdü 4 yaşındaydı basit ateşli havale demişlerdi o zaman şimidi 7 yaşında 2 sınıfa gidiyo🙏 6 yaşa kadar dikkat demişlerdi
CankizimRavzam boncugum50 Canım ilk nöbette doktorlar nöroloji ye gondermiyo 2 kez olursa gönderir ama yinede git istersen eeg çekerler