Ben ilk kızımda yaşamıştım. Şimdi 3. Cuyu doğurdum babannemi dinledim hep hamileyken koydum soğanı. Çok şükür şimdi hicbisey yok. Birde bu göğüs ucu kremlerini mesela yanlış yapıyoruz yarık olduğunda kullanıyoruz. Aslında onu da bebeğimiz dogdugunda alınacaklar listesine eklemeliyiz hep nemli tutsak hiç başımıza gelmicek bu acılar.