Eyesannesi
Ben sab simplex, relactaz ve bio gaia kullanıyordum. Şimdi bebeğim 3 aylık oldu, relactaz ı bıraktık. Yeni bir probiyotik çıkmış onu önerdi. Bio gaia yerine de ona başladık. Alerjik bebeklere çok iyi geliyor dedi. Aldım hemen. Size de yazayım doktorunuza danışıp kullanın isterseniz. Benim bebeğim bayağı rahatladı gibi. Daha 2 gün oldu başlayalı. Klaire Labs Ther biotic for infant. Geçmiş olsun 🙏🏻