Bozzzzy bizde şuan kovidiz ailecek ve benim hiç aşımda yok hamilelik emzirme derken yaptırmadım , ama verdikleri ilaçları asla kullanmıyoruz doğal beslenme yle 1 hafta oldu gayet iyiyiz ve benim kronik rahatsızlığının olmasına rağmen bana doktorum kesinlikle önermedi o ilaçları hem çok ağır ilaçlar hemde ilerleyen zamanlarda uzun vadede yani vücuduna yavaş yavaş hasara sokacak ilaç bence kullanmayın c vitaminine yuklenin doğal yağlar var uhindi yağı mesela biz ondan çok memnun kaldık limon karabibrr bal tuketiyoruz sürekli o haplar yerine vitamin hapları var kara mürver kapsülleri çok işimizi gördü