Biz şuan 4 aylığız ve bizde aynı sorunu yaşadık resmen tüm gözünü kapladı çapak ve kızarıklık , doktorumuz göz damlası verdi gazlı bezi ılık suya batırıp temizledim göz yaşı damarlarında tıkanıklık olduğu için olurmuş ayakta iken göz pınarlarına masaj yaptım ama sürekli belki günde 50 defa çok şükür geçti