Merhaba canlarım bişey sormak istiyorum sizlere benim bebeğim 2 aylık şuan ve son zamanlarda günde 1 defa kaka yapiyo o da az bazen 2 oluyor sabah ve oglen daha sonra yapmiyo normal mi bu sütüm az mı yetmiyor mu acaba bilemiyorum bı akıl verin bana 😑